samedi 27 juillet 2013

Just Bears at Paper Creator

Bonjour,

Nouveau challenge chez Paper Creator, youpiii !!

Le thème est "Just Bears", so cute n'est-ce pas ?

Voici ma carte réalisée avec le kit “bumper toppers selection” : “love topper” que vous pouvez retrouver ICI.
J'ai utilisé des papiers Imaginisce, les nuages (die Memory Box) sont découpés dans de la feutrine et j'y ai ajouté des paillettes, merci à Aurore pour la découpe "bannière", les lettres sont des autocollants (Embossed tranfers Papermania), les fleurs viennent de la boutique de Caroline Scrapbooking Boutique. Ajout d'un napperon en papier, de demi-perles, et voilà !!

J'espère que vous aimerez !
En raison de vacances, le challenge sera plus court que les autres fois, le gagnant sera tiré au sort le 7 août. Et n'oubliez pas, il n'est pas obligatoire d'utiliser un article de la boutique, mais si vous le faites, votre entrée compte double ;-)
J'ai hâte de voir vos jolies créations !

A bientôt !

_________________________________
Hello,

New challenge at Paper Creator youpiii!

The theme is "Just Bears", so cute !!

Here's my card made ​​with "bumper toppers selection" kit : "love topper" that you can find HERE.
I used papers from Imaginisce, the clouds (die Memory Box) are cut out of felt and I added glitter, thank you to Aurore for the "banner", the letters are stickers (Embossed tranfers Papermania), the flowers come from the store of Caroline :  Scrapbooking Boutique. Adding a doily paper, half pearls, et voilà !  ;-)

I hope you like it!
Due to holidays, the challenge will be shorter than at other times, the winner will be drawn on August 7. And don't forget, if you use an image of the store, your entry counts twice ;-)
I can't wait to see your beautiful creations!

Hugs my friends !




24 commentaires:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. a dit…

Gorgeous card,love the pastel colours and image is so cute
hugs Tamara

Blueboreale (Aurore) a dit…

Super mignonne !
Bisous

Maritha a dit…

That is soooo cute sweetie ♥

Hugs

Doreen a dit…

Beautiful,love the design and fab image.xxx

coops a dit…

so gorgeous lau.really adorable image and I love your fab design and pretty colours :D

xx coops xx

Amy Johnson a dit…

Such a cute, sweet, and pretty card!

SylvieG a dit…

Très jolie ta carte. Quelle douceur !
Bisous.

Céline a dit…

trop chou ! j'adore les petits nuages
bises
céline

Sandy a dit…

So very sweet Lau!
Sandy

Athéna a dit…

Très belle carte, joli combo. Bises.

Pia S a dit…

What an adorable card! Such a sweet image and so nicely teamed up with felt clouds. The name and age make this card so much more personal , I like that.

sallysbitz2 a dit…

This is a Gorgeous card. Love it all x

I am a new follower of your blog, I do hope you will find the time to pop on over & visit me too x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.co.uk

Tress a dit…

What a sweet card! Such an adorable image!

Kelly a dit…

Very pretty and lovely colors. I love the banner with her name and the clouds near the balloon are perfect. Beautiful card.
Hugs Kelly

marie christine (colorishabby) a dit…

comme a ton habitude tu nous proposes toujours de vrais petites merveilles et cette carte est particulierement jolie
bisous

chanya13 a dit…

Wow!!! so sweet :) love colours and lovely image, hugs

Erika a dit…

A super cute card today Lau.
Happy crafting, hugs Erika.

Unknown a dit…

This is adorable! Love the felt clouds!

coldwaters2 a dit…

This is totally FAB and full of so much delight Lau, love that cute image and those fluffy looking clouds, super, super card.
hugs
lorraine x

Shelby a dit…

This is a wonderfully sweet card. I love the cheery colors you've used and the felt clouds are a perfect touch.

Shelby

Anonyme a dit…

Very sweet, love the cute image
Hugs Julie P

Shelly a dit…

Salut Lau... désolé je suis un peu en retard pour ma commentaire mais mon ordi est en haut chez moi et il fait trop chaud! Moins chaud aujoud'hui car il a plut ce matin (mais pas assez pour arroser mon jardin)! Bref, ta carte est adorable, j'aime vraiment les couleurs pastels! Bisous mon amie xx

Des Petites Mains a dit…

C'est tellement mighon ! Merci de ton passage sur mon blog. Bisous

cathy a dit…

encore une bien jjolie petite carte, toute douce et parfaite pour l'occasion
bisous

Enregistrer un commentaire